Masz do Nas pytanie? Sprawdź czy nie występuje na naszej liście popularnych tematów oraz pytań!
Jeśli zaś nie znajdziesz odpowiedzi na Swoje pytania lub odpowiedź Ciebie nie zadowala, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem chatu Messenger.
Czy moje zamówienie dotrze bezpiecznie?
Każde realizowane zamówienie za pośrednictwem naszej strony, przygotowujemy według standardów przewoźnika.
Oczywiście produkty, są zabezpieczone specjalnymi opakowaniami na butelkę, tak aby była wytrzymała na wstrząsy lub obijanie.
Co jeśli moje zamówienie zostanie uszkodzone?
Kurier naprawdę musiał nie chcieć dostarczyć bezpiecznie paczki.. Nic na to nie poradzimy, ale paczkę można zwrócić kurierowi / odmówić odbioru przez uszkodzenie lub poinformować nas o zdarzeniu. Najważniejsze jest aby zrobić zdjęcie paczki oraz uszkodzeń.
Z naszej strony możemy wysłać zamówienie ponownie ( jeszcze mocniej zapakowane) lub jeśli już po ptakach, to zwrócić koszty.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Czy zamówienie dojdzie do .. ?
Nie damy gwarancji, że otrzymasz swoje zamówienie na czas jeśli zbyt późno zostanie to zamówienie złożone.
Pamiętaj proszę, że musimy przygotować zamówienie do wysyłki, kurier musi to od nas odebrać a następnie dowieźć pod wskazany adres.
Jeśli jesteś mieszkańcem szczecina lub okolic to polecamy odbiór osobisty w takich przypadkach.
Czyli Pytania przy których odpowiedź różni się w zależności od klienta
Jakie Wino Polecacie?
Polecamy wszystkie wina w naszym sklepie, oczywiście każde z nich piliśmy i jesteśmy przekonani ze posmakują Wam nasze wina.
Jednakże, nie znamy Państwa preferencji smakowych dlatego jeśli potrzebujesz doradztwa z naszej strony, to prosimy skontaktuj się z nami na chacie lub telefonicznie.
Z jakiego kraju jest to wino?
Rozumiemy, że mozesz nie wiedzieć – dlatego wejdź prosze w kartę produktu, wybierz ” informacje dodatkowe” – znajdziesz tam wszystkie niezbędne informacje na temat wina
Czy jest możliwość uzyskania rabatu?
Tak, zapisz się do naszego newslettera aby być na bieżąco z naszymi promocjami.
Pozostawnam opinię na google i zyskaj do 10 % rabatu.
Jeśli jesteś stałym klientem możesz otrzymać prywatną zniżkę stałą.
Wszystko zależy od Ciebie!
Najczęstsze pytania dotyczące wyboru form płatności płatności.
Czy mogę wykonać przelew na konto bankowe?
Oczywiście, w tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia. Pamiętaj aby wysłać nam potwierdzenie płatności ( na chacie lub w mailu ).
Zapłaciłem/am za zamówienie ale chcę z niego zrezygować..
Takie informacje przyjmujemy zanim zamówienie zostanie wysłane. Środki zostaną zwrócone na konto w ciągu kilku dni.
Jeśli zamówienie zostało już nadane, masz prawo do zwrotu zamówionego towaru jednakże najpierw zapoznaj się z regulaminem zwrotu.
Co w przypadku wykonania zapłaty za zamówienie przez osobę trzecią?
Pytania dotyczące statusu zamówienia
Czemu zamówienie jest w przygotowaniu pomimo braku płatności?
To informacja dla Państwa o naszej gotowości do działania. Czekamy tylko na otrzymanie płatności by móc ruszyć dalej 🙂